Blog Detail

زمان: ۰۸:۰۶:۳۱ - تاریخ: ۱۴۰۳/۰۷/۳۰

مشاهده: 6057

چاپ فولدر چاپ پوشه

چاپ فولدر  یا پوشه تبلیغاتی ، ابزاری است که با آن می توان دسته ای از اوراق و اسناد را به صورت منظم و مرتب در کنار هم قرار داد و نگهداری نمود. فولدر تبلیغاتی / فولدر اختصاصی / فولدر فانتزی / فولدر ارزان در جنس ها و شکل های مختلفی ساخته و استفاده می گردد که رایج ترین آن فولدرهای مقوایی رنگی می باشد. این نوع از فولدر تبلیغاتی / فولدر اختصاصی افزون بر جنبه محافظتی و بسته بندی برای اسناد و مدارک، به عنوان یک ابزار تبلیغاتی و اطلاع رسانی نیز بکار برده میشود. فولدر تبلیغاتی / فولدر اختصاصی / فولدر فانتزی محل قرار گیری اوراق موسسه, شرکت یا سازمان شما و یا مشتریان می باشد، شما می توانید با چاپ فولدر کلیه مدارک خود را در محل مناسب قرار داده و از آنها محافظت نمایید و همچنین به عنوان تبلیغات به مشتریان و همکاران عرضه نمایید. با توجه به تجربه ایده آل در زمینه چاپ از جمله فولدر وهمچنین دارا بودن تعداد زیادی از قالب های منحصر بفرد برای چاپ فولد خاص / چاپ فولدر اختصاصی آمادگی خود را برای ارائه محصولات برای افراد و شرکتهای مختلف به صورت کاملا اختصاصی و طبق نظر مشتری اعلام می داریم. برای مثال یک پیمانکار در هنگام تحویل اسناد و مدارک مربوط به یک پروژه، آن ها را داخل یک فولدر اختصاصی / فولدر تبلیغاتی قرار داده، تا علاوه بر داشتن ظاهری بهتر و آراسته تر ، سایر توانمندی ها و امکانات خود را به طور غیر مستقیم در معرض دید کارفرما قرار دهد. بعنوان مثال دیگر می توان تولید کننده ی کالا را نام برد که مجموعه ای از بروشورها، لیست های قیمت، پیش نویس ها، قراردادها و غیره را که از ابزار لازم در هنگام مذاکره حضوری یا زمان عقد قرارداد و نیز شرکت در نمایشگاه می باشد را به صورت مرتب و آراسته در قالب فولدر مقوایی / فولدر کاغذی به مخاطب خود تحویل می دهد تا میزان اثرگذاری را بر وی به طور قابل ملاحظه ای افزایش دهد.

فولدر های مقوایی / فولدر کاغذی دارای محدودیتی از نظر شکل و انداره نمی باشند .مطلب قابل اهمیت آن است که اولاً بتوان تعدادی کاغذ A4 را براحتی درون آن جای داد و نگهداری نمود و ثانیاً قالب آن مقدار دورریز و ضایعات کمتری را در مقوا ایجاد نماید. قالب فولدر تبلیغاتی / فولدر اختصاصی معمولا به گونه ای طراحی میگردد که اجزای آن در همدیگر قفل گردیده و بدون نیاز به چسب و صحافی وضعیت پایداری را ایجاد نماید. حتی می توان در برخی از انواع فولدر تبلیغاتی / فولدر اختصاصی برش هایی برای الصاق کارت ویزیت یا سی دی تعبیه نمود. برای ایستایی و دوام بالاتر می توان فولدر کاغذی را با مقوای گلاسه ضخیم، مثلاً ۳۰۰ گرمی یا ۲۵۰ گرمی چاپ نمود و برای حصول نتیجه بهتر مقوای آن را پس از چاپ با روکش سلفون مات یا براق پوشاند. عملیات چاپ در هر دو طرف خارج و داخل فولدر تبلیغاتی / فولدر اختصاصی قابل انجام است که این به مورد استفاده آن بستگی دارد.

قیمت چاپ فولدر

قیمت چاپ فولدر تبلیغاتی / فولدر اختصاصی / فولدر فانتزی و لیست تعرفه چاپ فولدر تبلیغاتی / فولدر اختصاصی / فولدر فانتزی، نرخ طراحی و چاپ فولدر، چاپ فولدر ارزان با کیفیت و قیمت فولدر مناسب و .... با توجه به گستردگی شیوه های چاپ فولدر نظیر سایز، جنس، صحافی و خدمات پس از چاپ مختلفی که می توان برای این محصول در نظر گرفت، تهیه لیستقیمت فولدر جامع برای آن امکان پذیر نمی باشد و برای محاسبه قیمت فولدر دقیق نیاز به جزئیات می باشد، برای استعلام قیمت فولدر اختصاصی کافیست با کارشناسان ما در تماس باشید . 

 گروه  چاپ ایده آل با بهره گیری از سال ها تجربه بهترین مشاور و ارائه کننده خدمات در امر طراحی و چاپ فولدر بوده و خدمات خود را با مناسب ترین قیمت ها عرضه می نماید .

بهترین ها را از ایده آل بخواهید .